Emma Roberts - Island in the Sun

Jag hamnade i Ersmark igår. Jag körde med mamma dit & det gick väldigt bra. Mötte en häst på vägen men de gick bra det också.
jag & matte låg & såg pinapple express, den var väldigt rolig emellan åt. Igår tyckte kevin inte alls om mig. gick bra när man prata med honom men när man höll honom skrek han som om kniven satt i honom.. Sånt man får ta..
Ibland börjar jag ju fundera vart de gick snett någonstans. Mitt LINNE & de ska du ge fan i!. jag blir bara less på att du ska tro att du är nått. men du är inte de. Vafan väx upp..
satt ute i solen idag hemma hos matte var mycket skönt. Sen blev de åka hem.
Nu när mamma bakat limpan ska jag baka kladdkaka! ybergott & jag är fet!

         
Grannens katt är stor! Jag glassa med mattes solglajjer!        Min pizza jag gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0