Flo Rida ft Kesha - Right Round

Tredje veckan är gjord & vad har hänt?
Lillebror har fyllt 17 år så grattis på de!
Har bokat min andra tatuering 18 maj 17.00 ligger jag under nålen igen
Adams moppe har blivit snodd.. & det finns mycket idioter i denna stad. Varför ens göra de vad tjänar man på det? man får bara problem med polisen & en massa sånt. är det värt det? Jag är så ledsen för hans skull för han är så ledsen & nere för att moppen är snodd...
Jadu vilken vecka & jag är rätt less på allt. Sitter just nu i ersmark som jag har gjort dom senaste två dagarna nu men här trivs jag. Ullis & lillebror var förbi jobbet igår & de var trevligt.
Jag jobbar kväll idag & så, Sen två veckor lunch, sen två veckor kväll igen, jag kommer bli knäpp. hur ska jag kunna styra upp allt det här nu då hade jag tänkt mig? bra fråga nästa tack..
Tack älskade Mattias för att du ringde & väckte mig när jag precis hade somnat om när du hade farit till skolan. Så nu sitter jag & pratar med pelle som jobbar med vad det är nu han gör ingen aning. Men det blir nog bra, har inte pratat med han på länge så jag kan unna mig någon minut till de...

jag hoppas Matte Larsson mår bra & får komma hem snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0