Ismen - Inget kan bli skönt nog

Grattis Pär (Iefterskott han fyllde år igår).
Jag har inget liv nu mera... Helgerna går åt att jobba nu också, bläää!
Ringde & prata med min far som jag inte pratat med på flera veckor & sa att jag inte kommer ner i helgen & så.
Så det är ett tag sen jag var där & träffade dom. Men om två veckor ska de väl kanske bli något skulle jag tro kanske. Vem vet..
Men just nu är jag äckligt trött på allt..
Trodde jag skulle få träffa Johanna snart men gud va fel jag hade, Vi får ta igen det här ma fränd!..
Ikväll efter jag jobbat ska jag hjälpa matte med projektarbetet som han måste skriva fråga mig inte hur de ska gå men vi ska nog få de & funka på ett eller annat sätt skulle jag tro..

& magnus får kanske komma hem imorgon eller på fredag & de måste känns väldigt skönt att få komma hem. har legat på sjukan snart en vecka & de är aldrig kul.

Kommentarer
Postat av: Hanna

http://lindablom.se/2009/april/tavling-vinn-studentklanning.html



värt ett försök?:)

2009-04-23 @ 17:18:23
URL: http://hanneluren.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0