Lazee ft. Pauline - Top Notch

Från i onsdags har jag sovit i Ersmark. jag trivs så bra hemma hos matte & det har varit så skönt & bara vara där.
Vi har tjockat i oss hamburgare två dar i rad till middag.
Får jag som jag vill så sover vi nog kanske här i natt om de blir nu så.
Matte Larsson & Philippa firar 3år idag. Så grattis på de!
Dom har fest som vi kanske skulle titta in på ikväll, jag vet inte så mycket, men det blir nog bra de iaf.
Jag har ett sånt äckligt morgonhumör att matte blir grinig på mig för att jag är grinig. Det är fan inte bra!. Men han älskar mig ändå fast jag är som jag är på morgonen. Vi låg i soffan & kollade på ja jag har ingen aning & jag somna då också när han väckte mig får jag höra "du har ett sånt hemskt humör varje gång du vaknar älskling". Det är smällar man får ta om man ska väcka mig.
Igår tvingade han mig & se Hollow man 2. Jag är inte ett sånt stort fan av dom filmerna jag, Såg första när jag var kanske 10 år det var ingen bra grej. Den är ganska otäck när man är så liten.. Men matte tyckte ju självklart att den var bra & skulle se den. Så jag hade inget val..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0