Messedasch - Lydia

Igår när vi tränade var ingen av oss så taggade vi var båda trötta men vi gjorde det iaf..
Nu sitter jag i ersmark & ska snart ner på stan för att träffa JOHANNA :D. just lovley.
Jag blev verkligen ledsen igår när jag gick ut för det snöade & nu vill jag ingenting mer än att ha sommar, så underbart att bara kunna sitta ute & ha de skönt.
men det kommer väl det också..
Jag gick ut i mjukisbyxor & klackisskor igår när jag skulle till matte, det är fan de snyggaste som finns... Eller?! men måste man så måste man.
Fick även höra av Helena att när hon & pär kollat i katalogen så hade pär frågat om det var jag för jag var så blond & han har verkligen inget minne av att jag var yber blond. där ett år, Han minns bara att jag blev brunett sen minns väl inte han så mycket mer. Ganska kul iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0