Missy Elliot - Hurt Sumthin

Jag har mått bättre i mina dagar, Jag har haft ett bättre knä.
Men min kväll var bra & jag hade kul
Först långt ute i skogen, sen hämta Johannes oss & körde oss till syster.
Hon har en väldigt snygg lägenhet. Varje gång hon flyttar så vill jag också flytta...
& en sak är säkert att min pojkvän är bäst! Tack för allt igår, Du är helt klart bäst..

Sen ska jag få dejta min broder håkan för vi kom överrens om det igår när vi prata. Det kan ju inte bli bättre än det iaf. Han skulle bjuda på middag som jag fick laga det är fan illa!. men han vill se mina kunskaper så varför inte liksom.. Jag ställer lätt upp för jag vill umgås med min bror så mycket jag bara kan för jag träffar han inte så ofta som jag vill göra. Men så går det när man gör slut med lillasyster & inte alls hör av sig...

Nu ska jag halta iväg & se om ica är öppet för jag är så äckligt sugen på något sött. det är sinnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0