sunny day

Jag kom hem från matte för en liten stund sen & ska nu sova så jag orkar upp imorgon.
Träffade Johanna igår & folket en snabbis & jag kan bara säga att de var underbart att träffa min vän. Sen till ersmark & skulle se film, Men vi hamna hos matte larsson & philippa & träffa dom en stund sen hem & se yes man vi båda somna till den & vakna sen. då var de sängen men icket då sjöng folket så de bara skrek om de för mattes päron hade gäster där gick de vilt till. En av gubbarna låg inne på toan & typ sov. gulligt.,
Idag har vi suttit ute hela dagen i det fina vädret & matte har blivit brun & jag röd..
Adam & matte byggde någon låda mycket fint.
  
Adam & Helena styrde middagen, jag stekte, Matte & Adam mekar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0