Takida - Is it right

Jag såg nyss att en säsong 3 av Life Of Ryan ska komma.. Kan det bli bättre eller?! jag bara älskar att kolla på den pojken!. han är ju ybersnygg & sen är hans program väldigt bra. Så att han är snygg är ju nästan bara ett plus i kanten. (hoppas mattias inte läser det här nu.. Fast han är väl ganska van vid det här laget att jag säger att den & den är snygg).
Just nu sitter jag & kollar på a duble shot at love with the ikki twins. Jag har inte riktigt fattat om de är båda som ska ha eller om de är bara en som ska ha en kille/tjej.. På tv säger dom att de bara är en, Men jag fattar de inte..
Jag känner mig inte alls så jätte pigg just nu. Men jag kan inte sova heller fast jag är lite trött. För jag har sovit halva dagen idag. sov till halv 12 sen var jag vaken till 14. sen somnade jag & sov till fyra någon gång. så jag har sovit ganska många timmar idag. Så frågan är om jag kan sova ikväll, jag får helt enkelt försöka...
Mitt knä känns inte alls bra just nu. När jag väl suttit ner & haft det böjt så kan jag knappt he ut benet rakt. & varför stödjer jag mig mer på benet jag har ont i än på det andra.. Jag har aldrig förstått det..

Det här lovet var efter längtat, jag måste tyvärr plugga & plugga på lovet så jag kanske tar mig någonstans med allt jag har kvar att göra på skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0