Three Days Grace - Pain

Jag är dö trött. mina fötter gör ont, mina ben är slut. & varför jag är uppe var en annan femma..( jag ser ju kill bill vol 2.)
hanna & farmor var förbi & köpte pizza ikväll också inte dåligt. Nu är de dag till veckan jag jobbar & veckan därpå.
det ska bli kul. Denna kväll vad har jag gjort? njaa inte alls för mycket, diskat & så där lite små saker, Hjälpt Renaz ute i restaurangen & så. var allmänt snäll idag. Sen lämna han mig ensam där med gästerna kvar & kan jag kassan? NÄÄE. Så de var bara att ropa på Rebaz så kom han & hjälpte mig så de var ju bra de iaf...
Nu ska jag gå från datorn & lägga mig & sova kanske?..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi var dina bästa kunder :)

2009-04-25 @ 02:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0