Davelito - Ryckten

Jag har suttit & kännt ångest över körkortet eller jag har ångest!
Jag vet inte hur jag ska få allt & gå ihop & jag vet inte alls hur jag tänkt att jag ska fixa det hära.
Allt är bara så jävla jobbigt när det gäller körkortet. Jag vet inte alls hur jag ska få det att gå ihop & hur jag ska göra med allt. jag vill ju verkligen ha det. Eller jag ska ha det! Men jag får det inte att gå ihop. Om jag inte hade haft praktik hade ju nästan livet varit så mycket lättare för mig just nu. Jag har svårt för att plugga in allt som har med teori & göra men körningen går bra. jag vet inte alls hur det ska funka. Jag får be om hjälp med att plugga...
Tyvärr så har jag inte alls så mycket stöd i det här som jag kanske skulle behöva..

Rycktet har gått om att jag ramlade på festen i lördags, helvete vad rycktet går fort men smällar man får ta liksom. Jag bjuder på de för den här gången. Philippa tycker vi ska styra nå mer snart framöver & jag kan inte mer än bara hålla med henne om de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0