Bloc Party - The Present

Pappas present är skickad.
Den kommer om 1 - 2 dagar, Kan ju inte bli bättre tajming!


Om mina sår ändå kunde ta & läka ihop, jag vill inte ha plåster längre...
Idag ska jag sitta fast i en bok hela dagen!

15.55
Det gick inte alls som jag tänkt mig, jag for ut & körde med morfar istället, var på mekonomen för han skulle köpa något åt bilen, men sen lös abs lampan & srs lampan & när jag skulle svänga funka inte blinkersen heller. då börja man ju fundera på vad det var för fel, men vi stängde av bilen & då funka det igen, tur vi är bra.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart du ska få flyttkort, om du skickar din adress :p kommer inte ihåg den :S

och självklart ska jag lägga ut kort, så fort jag fått lite ordning ;)

Ja men det tycker jag du ska göra :) saknar dig oxå min vän :( pusspuss

2009-08-13 @ 21:12:36
URL: http://sandraakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0