Brothers Four - This Land Is Your Land

Efter en dag & natt på holmön har vi hunnit med att leka pyromaner för vi hade en egen liten majbrasa på standen för att elda upp en massa ris & skit.. Men det gick ju som smort men de tog sin lilla tid tills vi fick igång elden.. Jag har sovit med en hund i sängen & hon tar fan större plats än en själv!.. Jag fick ligga snett över hela sängen för att få plats med henne där också. Jag har umgåts med min broder Håkan & kramats en hel kväll var behövligt. han är bäst!.

     

jag var in i lillstugan & hitta en svarttavla som vi har vid telefonen & på den hitta jag det här :
När vi var ute på visen för två år sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0