Fuel - Wasted time

Är det som spelas just nu, din ringsignal men jag spelar den om & om igen. Jag älskar låten. Men den får mig att minnas.

Vi prata lite idag, ska ses & lämna saker & prata lär det bli lite också, förmodar jag.
Män som hatar kvinnor ska brännas ut & se & en massa filmer, Snart har även Flickan som lekte med elden premiär, PAX för där är jag! eller kanske inte alls på premiären för det var ju någon som skulle till London då men efter då ska jag se den!
 måste nog se hannah montana the movie tror jag också, den verkar ju lite små bra ändå..
Vi måste köpa skivor helt klart!...

Jag & Hanna satt ute på bänken & prata om allt idag, det är skönt att vi hittar ut till våran lilla terapibänk lite nu & då, men tyvärr har det varit länge sen nu. Vi får styra upp lite bättre nu hanna!
Ica bjuder på middag på torsdag & hanna är i stockholm men jag ska gå dit iaf utan henne.. För ica bjuder på så sjukt god mat! helt sinnes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0