Girls Aloud - Fix Me Up

Sitter nu här i holmsund. tog ett prat med ullis när jag kom hem, om allt som hänt & vad vi tycker om det, men det gillas ju inte alls så speciellt starkt kan jag ju bara säga. men som sagt så är det inte vårat liv, vi kan bara hoppas på att du inte blir sårad..
Min hund är knäpp men det är hon ju alltid.. Katterna är feta iaf dom stora zumo & zimba är störst. men dom är fina ändå, kattungarna lever rövare med allt som finns runt omkring dom.. & pappa är nyfiken som fan!..

Jag sitter & försöker få ett mejl för att kunna hjälpa ullis med en massa saker men inte fan funkar de inte, jag får be henne om mejl & sånt sen..
Ska även fixa om hennes blogg fick jag som uppgift.. Men jag är ju bäääst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0