Gravity Kills - Beg And Borrow

Efter middagen la jag mig & sov & vakna halv 9, jamen det är ju as bra!. frågan är ju om jag somnar inatt då eller?, ja vi kan ju alltid försöka.
Johanna behövdes inte alls övertalas om att umgås bara kanon!..
Så troligtvis fredag nästa vecka hittar ni mig i holmsund & PATRIK MINA KUDDAR SKA VARA I MITT RUM & STOLEN SKA VARA I MITT RUM PETHER! bara att bära tillbaka de ni tar när jag inte är där!..
Men känner jag mina bröder rätt får jag bära de själv latoxarna som dom är..
Prata med storebror igår också, han bara skratta åt mig, Men jag saknar honom, tvingade honom att vara hemma till helgen som kom. Får se om jag lyckas med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0