Holly McNarland - Dad And I

Nu sitter jag i holmsund, jag valde att komma bort en stund, jag känner att de behövde jag.
Jag & pappa chillar seriöst stjärt i soffan med en massa tv, nu ska vi se navy!.. Sen vettefan vad som ska hittas på, ligga i soffan tills sängen ropar, sen imorgon bitti åker vi ut till holmön. jag ska stanna där tills på söndag men jag tror nog att jag behöver det kanske..
Jag gråter iaf inte längre nu, men jag mår inte bra. Jag mår sjukt illa, men kanske beror på att jag inte ätit så jävla bra idag..
Jag vet inte vad jag ska säga.. tack för allt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Allt kommer att bli bra, Johanna! Umgås med folk som får dig att må bra och försök att äta även fast de kanske inte känns så frestande. Hoppas de känns bättre snart!!

2009-08-29 @ 16:20:12
URL: http://anchaso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0