Hopalong Knut - Sol & Jubel

Jag kom åt någon knapp idag på tangentbordet när jag satt här imorse men fråga mig inte vilken för det vet jag inte. Så nu är allting två gånger så stort som det ska vara egentligen ungefär, Det ser helt fuckat ut!. HJÄLP MIG! & det är bara på min användare det är så här... suug nånting..
Annars har jag legat ute nästan halva dagen, kan hoppas på lite färg eller något..
Mamma & dom kommer hem tidigast på måndag, så kanske måste städa lite & tvätta lite kanske..
Gud vad jag stör mig på hur internet ser ut nu,. jag blir ju tokig på det hära!....
Nej nu ska jag se slutet på deep blue sea, vågar inte se den på kvällen (ja, jag vet jag är en mes. men den är fan hemsk!)

16.35
Jag lyckades fixa till internet så det ser bra ut igen, hittade nånting med nått förstorningsglas på så där prova jag & nu ser det ut som vanligt igen! kanon bra är vad jag är!..
lillebror kallar mig även tönt för jag sa att deep blue sea var hemsk. menmen sånt man får ta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0