Jimmy Eat World - Pain

MItt huvud har gjort ont hela dagen men sånt man får ta.
Igår hade jag väldigt kul. Så tack för en bra kväll :)..
Idag har jag legat i soffan & sett film, frågade malin om vi hade harry potter & fenixordern för de visste jag inte att vi hade. så den såg jag idag. Jag älskar harry potter filmerna haha..
Nu är det på slaget tolv en film efter boken av nora roberts. mamma sitter & kommer ihåg en massa efter boken så jag får höra haha..
Dom åker till sundsvall imorgon & kommer hem på tisdag. onsdag ska jag på elmros & kolla mina födelsemärken jag hoppas jag får tabort dom!


Kommentarer
Postat av: Hanna

vad uppmuntrande du är.

2009-08-03 @ 22:11:39
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0