Kraftwerk - Computer Love

Jag som hade sett framemot att köpa mig en dator, men ICKET! jag hatar att gå på såna där affärer dom ska få en & köpa sånt man inte har råd med..
Pappa är bra på sånt här, han sa att den jag ville ha dög åt mig jag litar på honom! ska jag köpa mig en SKA jag ta med pappa han får sköta snacket..
När vi kom hem la jag mig & sov i soffan, så vakna för 45 min sen kanske, men skönt var det efter dom vare & borra & bytt dörrar. & haft en hemsk syster som inte vill sitta still..
Men hanna kom förbi innan vi skulle fara & låna min platttång hon kom verkligen inte iväg, elsa skulle leka så det var bara hanna följde med.. Hon fick iaf inte höra att hon var dum så det var ju ett plus i kanten..

Åter till min bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0