Lars Winnerbäck - Solen i ögonen

Matte kom igår kväll efter att han hade hjälpt simon med mustangen & jag fråga vad det var dom skulle göra men de gick in i ena örat & ut genom det andra för jag förstår mig inte på sånt där.. Men sånt får man ta.
Han kom hit vid 10 så då fick jag göra fika åt honom sen började vi se deep blue sea. Men matte somna då ville jag inte se nå mer för jag håller på kissa på mig när jag ser den där filmen med monster hajar som är yber smarta & sånt.
När han hade sovit i 1½ timme så vaknar han, vi går & lägger oss men inte kunde han sova inte så då fick inte jag heller sova.. Så då såg matte deep blue sea så länge han orka så låg jag & halv sov i soffan..
Imorse så var han helt död, han gick inte alls & väcka.. Men till slut kom han själv så där vid halv 2...
Vädret idag har inte varit okej! jag vill ha lite fläktade vindar om det ska vara sol annars funkar inte jag. Var ute & gick en timme idag bara för att.. & gnällde på mamma för att våran takfläkt ligger i källaren men hon lovade iaf att jag skulle få den när jag flytta. SWEET!
Pojken sköter sig snyggt ikväll på droskan annars blir det koktstryk..
Jag myser hemma med katterna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0