lily allen - fuck you

Tre timmars sömn & här sitter jag, fryser, skakar, ont i magen & ser förjävlig ut!.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till!, jag vill inte att de ska sluta så här. jag vill inte att de ska vara slut över huvudtaget. Men jag får väl se i eftermiddag om hur det blir. Men två år bara så där. jag vet inte alls vad jag ska göra..
jag vet bara att jag älskar dig & tycker om dig så sjukt jävla mycket.. Men är det så här du vill ha det är det ingenting jag kan göra åt saken..
Men jag ger upp! jag orkar det seriöst inte.. jag vill ha dig! & bara dig, ingen annan.. Jag önskar att de här aldrig hänt, men nu gjorde det de..

FITTA VAD JAG HATAR MITT LIV JUST NU!.. Vad har jag kvar?! jag tänker fan lägga mig undertäcket & sen ska jag fan ligga där... varför ska jag gå upp för? va har jag kvar att se framemot egentligen?

Jag tänker försöka iaf! jag tänker inte släppa, & jag tänker inte glömma! Du är bäst & det kommer du alltid att vara i mina ögon, Här när jag sitter & skriver sitter jag med tårar i ögonen & vet inte alls vad jag ska skriva... Jag vill ha dig & ingen annan!

17/11 - 07,
Ett datum jag aldrig kommer att glömma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0