My Chemical Romance - Sleep

Igår hade jag en väldigt lugn kväll med film i soffan, gick & la mig vid ett kanske, somnar ganska på engång & vaknar då matte ringer vid 20 över 2, då var det bara att klä på sig & åka till ersmark för då kom han & hämta mig.. Pigg som vi båda var när vi kom hem till honom vid 3 låg vi i sängen & prata & ba myste, Halv 7 imorse somnade vi väl.. Vaknar av att Pär kommer in & ska ha datorn kollar på han & lägger mig & sover nån timme till sen så är man uppe, Men nu här där jag sitter är jag sjukt trött..
Mina sår håller på att läka är på god väg iaf, matte slet bort ettl plåster för att kolla idag. Aj säger jag bara..
& jag älskar att läsa bloggar det är så mycket DRAMA i dom, jag bara älskar det haha

(& johanna när jag kommer till holmsund till helgen har jag tänkt paxa dig nån kväll! Tack på förhand!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0