The Judds - Girls Night Out

Jag är ungefär nyss hem kommen från grannbyn Obbola.
Där har jag varit med mina fina vänner Johanna & Anneli..
Det var mycket trevligt, har suttit & pratat & bara haft de mys.
Annelis hund måste ju vara den mysigaste, väldigt söt är vad han är..
Nu sitter jag i lillebrors rum jag orkade verkligen inte starta min egen. puttes var ju som ändå igång så varför inte tänkte då jag?..
Pappa & Ullis städar övervåningen för partyyy på måndag, tycker övervåningen är fin som den är, ingen annan som tycker de?, kanske inte. Men mitt rum har blivit en avlastningsplats för en massa ja, jag vet inte alls vad det är för något..
Sen ska jag auktioner ut mitt rum tror jag, pether tar min datastol, putte tar kuddar & täcken, jamen varför inte ta hela mitt rum när ni ändå är igång liksom?

Tack för lånet av datorn patrik (passar på när du är i skogen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0