three days grace - pain

Jag har fortfarande ont, kommer jag ha ett tag till. Men jag känner att jag orkar mer nu. Jag har fått min ork tillbaka men inte hela verkligen inte. men jag försöker & jag kämpar.. Jag ger inte upp helt inte. Jag vägrar att tappa en bästa vän. Det fixar jag inte.. Ska vi vara vänner så ska det fixa sig med tiden, Ibörjan satt jag & tänkte "fan är du dum?! som säger att vi ska vara vänner? efter två år" & de trodde jag inte alls skulle gå. Men visst kommer det inte gå inte nu iaf. Men ge mig den tid jag behöver så kanske vi fixar det. Vi får ge det den tid det tar för jag tror inte alls att det skulle funka nu..
För jag vet att du saknar mig också

Min vän Johanna! Hon åker iväg till sin mormor & morfar ieftermiddag för att imorgon åka till bulgarien! Jag kommer inte alls att sakna dig! (okej jag ljög! jag kommer sakna dig jätte mycket.). Sen är hon hemma en vecka sen åker hon till london så där bara huxflux hon bara far & flyger hela tiden.. När hon kommer hem då ses vi, pax för det!

Men jag hoppas verkligen att du kommer få de bra i bulgarien (innersinne hoppas jag att ni får regn så du inte är så brun! ;)) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0