Unknown - Funny Happy Birthday Song

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PAPPA!
50 år!..

Nu har vi sålt båda kattungarna det gick fort la ut dom igår & nu är båda borta.

pappas present från mig, han gillade verkligen ölglaset han går & ringer i det hela tiden..

19.30
Nu är jag hemma i stan igen & dagen har varit trevlig, fika & mat i massor. Emma & Elsa var ute & spelade fotboll & till slut så gick de bra för elsa att vara med pelle, han är inte så farlig som hon tror egentligen.. Johanna & Elsa lekte också "johanna kompis" säger hon för att få johanna att komma. Men Johanna tycker elsa är så söt så det gör ingenting..
När jag kom hem så somnade jag i soffan, & det var jävligt skönt.. Körning imorgon då..
Nu är en kattunge hämtad också, antingen blir den andra tagen ikväll eller imorgon kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0