Volbeat - Still counting

Jag sitter nu ute på holmön, kom ut för två timmar sen ungefär.. jag myser med pelles katter för dom har ju vi när vi är här ute för han bor i ett hus där det alltid är partyyyyy. pojkarna får styra upp med lite mindre fester tror jag.. pether är ute & kör fyrhjuligen, han & emma var ute för en stund sen & när emma kommer tillbaka säger hon "man blir ju bajsnödig av den där saken". Men det är för att det skakar så mycket när man åker på den, men det kan ju bero på att vägen till stugan är bara grus..
Annars är fyrhjulingen sönder, pelle vurpa jag vet inte alls hur det gick till, jag vet bara att den är jävligt trasig. & att det inte alls kommer att gå & fixa den. Min far står & spelar rockklassiker på högsta volym. Ibland undrar jag om han har alla hästar hemma, men det tror jag inte. Tror att farmor tappade honom som liten eller något... På tal om farmor så var jag & pether förbi & hälsa på henne medans pappa var på konsum.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag vet, ;D den lyser upp ;)

2009-08-29 @ 22:03:21
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0