Annie Lennox - Gift

Nu har jag kommit ner från mormor & det var nice det också!..

Paket, Böcker i mängder jag har mycket att göra nu, alla hp filmer som kommit ut, brödrost, pengar & en massa smått & gott :)

Nu sitter jag bara & hänger här, men jag är så sjukt trött att jag vet inte alls hur jag ska få det att gå ihop ikväll.. Kommer seriöst att somna på dansgolvet.. Johanna du bär mig om jag somnar va?.. Ska på Corona med mina brudar ikväll & skaka lite rumpa för vi är så jävla awesome!
Imorgon åker även Johanna till varmare bredd grader, bajs på henne!

Fick iaf en väldigt söt bild igår & jag ler så fort jag ser den, för den pojken är så sjukt söt att de inte är sant!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vi är hur awesome som helst! ;) nu jävlar ska det dansas!!

2009-12-25 @ 18:21:28
URL: http://annelimariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0