Art Brut - Fight!

Match idag.. Eller kan man kalla de slakt?.. Domarna kunde inte dömma, borde inte få vara domaren..Men därför blev matchen som den blev också. Blev lite slagsmål i slutet också av matchen det är helt jävla sjukt..
Brandlarmet gick & vi fick gå ut det var inte nice att gå efter ett gäng svettiga sävar spelare. Jag var helt klart tvungen att lägga iväg "fyfan va de lyktar svett här!". Stå ute i kylan mindre nice, men det var falskalarm så vi fick gå in igen.. Men holmsund vann med 5 - 4 över sävar.. Men de gick två klubbor för sävar också.. "jag skulle bara fixa till sarjen"

Pek har även retats med mig hela dagen idag, förstår inte att det är så kul men gör ni så. det blir nog bra det..

Jag vakna för en stund sen efter att ha sovit i soffan i köket, den är väldigt skön men det har varit liv men jag sov ändå.. Nu väntar jag på att pappa ska styra upp & skjutsa hem mig men han & Pelle sitter & ser hockey som pappa spela in.. Sverige - Finnland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0