Blondie - Happy Dog

Nu hänger jag i Holmsund igen.. sist när jag var här fyllde Ullis år.
Min dag började ju inte alls bra.. har en jävla workshop varje fredag men icket idag den var inställd & vemfan kollar sin mejl så där på morgonen? vem kommer ens på den tanken..
Så när jag kom dit var det bara att vända & åka ner på stan & vänta på bussen till far.

Jag har varit ute & gått med mitt monster till hund, hon är ingen hund på vintern hon leker ubåt.. Sommaren är hon en ko & på vintern en ubåt, tror helt klart att de blev fel när vi köpte henne!




Men en sak är säkert hon trivs i snön min älskade lilla hund

Kommentarer
Postat av: Anneli

MMMM. SÖTGULL!

2009-12-18 @ 15:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0