Bow Wow - Puppy Love

Snön är här & det är ljust ute igen, Snart är julen här.. Vi kanske får en vit jul ändå!..


Kolla vilken tjockis!
Jag skulle ge vad som helst för att få mig en mig en sån där liten!
Fast den blir ju ganska stor sen men ju större dessto bättre!
Hade jag haft 10.000 & inte bott hemma där folk inte vill ha en så skulle jag lätt ha köpt en.
Men den ligger högst uppe på min önskelista, kommer nog ha den högst upp tills jag antingen kan köpa den själv eller någon snäll själ ger mig en.

Kommentarer
Postat av: Hanna

vänta ett par år tills leif och mia har startat sin jävla hunduppfödning på såna dära så kan jag stjäla en åt dig.

2009-12-21 @ 12:14:54
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Hanna

vänta ett par år tills leif och mia har startat sin jävla hunduppfödning på såna dära så kan jag stjäla en åt dig.

2009-12-21 @ 12:14:56
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0