Busungarna - Tomten jag vill ha en riktig jul

Idag har jag verkigen bara legat & kollat på film, vet inte varför jag inte såg andra avenyn kom jag på nu men icket.. Elsa har också varit med men tyvärr så vet inte den damen hur man ligger still för det är upp & ner i sängen hela tiden, man får ju fel i hjärnan när hon är igång..
Sitter nu & lyssnar på jul låtar just nu är det "jag såg mamma kyssa tomten". Men frågan är vart julkänslan är. Ingen snö & de regnar. Det är andra advent imorgon detta är fan inte okej!!

Men som sagt mina vänner nu börjar jag bli lite nervös här dåååra! Johanna hon kommer ha mig med paniken det vet hon nog redan & det är helt lugnt för henne.. Säger jag utan att fråga henne men det bjuder jag självklart på. :).

Mamma & magnus ska iväg & se luftslottet som sprängdes jag vill också se den men den tar vi på tisdag visst sa vi så flickor?. Så jag ska ta hand om elsa hoppas hon sover då när dom ska iväg haha

ica & dricka nu kanske? jaaaa taaaack

Kommentarer
Postat av: Elina

så sa vi, tagga dåe! :D

2009-12-06 @ 12:46:32
URL: http://elinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0