Elton John (Tribute) - Friends Will Be Friends

Ikväll har jag varit med mina fina vänner Johanna, Anneli & Elina. Vi hängde hemma hos Johanna & bara hade det trevligt, kvällen bjöd på sällskapsspel med familje geni.. Det är fan tur att vi är allmänbildade!
Mycket prat & skratt, som en kväll ska vara. Tjejorna är helt klart de bästa..
Fick även springa mellant tvrummet & köket, de gick inte så bra för sara & signe tur jag kunde hjälpa till då!

När jag kom hem så låg min syster med min dator i knät där har hon nog legat sen jag for med andra ord.. Vi spelade lite chicken invaders 2 - 3. Hur kul som helst. Putte skulle också sätta sig & spela, han tror han kan klå mitt & emmas rekord skulle inte tro det va!

Puss på er tjejer!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Eller rättare sagt: "Tur att alla var allmänbildade, förutom Anneli". Det gick ju fan inte bra, sundsvall överallt ;)

2009-12-20 @ 10:29:53
URL: http://annelimariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0