Grizzly Bear - Little Brother

Det är inte lite snö ute nu.. Det är helt sjukt...
Fick se en fin bild igår. Oj va jag skratta hur kul som helst..
Bilen som var blå var totalt över snöad & var nu vit.. Såg verkligen hur kul ut som helst.. Men det roliga är att den måste ha sett likadan ut idag. Tur de inte är min bil ;)..

Nu ska jag kanske lägga mig & sova & chocka kroppen för engångs skull?..
Jag åker iaf ner till pappsen & Ullis på onsdag, lillebror fyller ju hela 14 på torsdag själva nyårsafton till & med, fjortis är vad han blir men frågan är ju om han inte redan är det? hårsnoddar runt benen, snurrar byxorna tio varv runt vaden, förstår inte alls hur det kan vara skönt & de ser bara dumt ut & jag vet inte hur många gånger jag ska behöva säga det åt honom tills han förstår?...Kanske måste slå in allt i huvudet på honom så kanske han lyssnar på mig?.. Men de tror jag inte heller.
Sen den här frisyren som alla går med nu.. Ska alla bli nästa krilleboi? Pether har likadan frisyr som han hade för ett tag sen, & ibland ser han ut som en igelkott i håret.. Är det verkligen min lillebror?.. Men  han håller ju på bli en STOOOOOOOR pojke nu så vad ska man vänta sig?..


Kommentarer
Postat av: Xtra mamma

snygg kille, vad gör han? tur han har söt syster iaf :)

2009-12-29 @ 02:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0