Huggy Bear - No Sleep

Efter si så där några timmars vändningar så somnade jag vid kvart över 4.. Mamma ringde & väckte mig vid halv 11 & fråga om jag skulle ha något från något fik men de orkade jag inte.. Ringde Johanna & gick & duscha sen vid halv ett åkte jag ner & träffade upp Johanna & Elina som shoppade alla sina julklappar. Mycket trevligt.
Men nu börjar tröttheten komma krypandes, vet inte alls hur jag ska klara av att hålla mig vaken ikväll..
Men imorgon är de tårta i mängder som gäller! fyfan va jag ska äta mammas mint tårta ni kan ju glömma att ni får smaka den för den är bara min! helt klart bääst, Men jag måste städa mitt rum & jag ska plugga lite mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0