Ice Cube - It Was A Good Day

dagen har varit full med massa folk.. Mamma fick en bok som jag vill läsa men jag får inte läsa den före hon har läst den, hon är så elak med mig!
Tårta i mängder, jag älskar mammas mint tårta gud så god den är..
Men här sitter jag & ska göra teori prov för att plugga men tro väl fan att dom tagit bort dom proven jag klarat jag blir så arg & deprimerad för jag orkar fan inte med det hära..

Halsen blir fan inte bättre legat & hostat hela natten & jag klarar fan inte av det här längre...
Mamma har köpt mat Elsa beställde pizza! gott somfan


De här med att ta kort & sitta vid min dator är något som min syster tycker om så här kan det se ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0