Jimmy Eat World - Work

klockan 2 inatt tyckte min bror att jag skulle vakna men nu var de ju så att jag inte ens hade somnat.. Men de trodde han inte alls på.. Men jag vet inte alls vart de gick snett någonstans för han ringde mig bara en signal flera gånger inatt, jag vet inte alls vad han ville med det.. & att jag hade ett missat samtal där vid halv 6 inatt var väl någon skogsmulle som hade glömt nyckel som vanligt skulle inte förvåna mig men frågan är ju hur han tog sig in isf.. hans familj är i solen & värmen inte okej.. jag vill också fara iväg.. Det snöade lite idag också & elsa blev jätte glad, kan vi få den här jävla snön nu så det kan bli jul?!..

Ligger i sängen & gör en massa teori.. Fick 67 poäng på sista provet!! nu håller jag tummarna för mig själv..


så här ser man ut när man pluggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0