Johnny Cash - Hurt

Följde med Krille på Ica Berghem, puckot kom på att de var sommardäck på bilen så det var därför vi gled omkring så bra... Påvägen dit så såg vi polisen & det stod tre bilar påvägen mot berghem frågan var ju vad som hade hänt..

& älskade älskade lillebror, du vet att det kommer att bli bra & du är stark. Jag vet att du inte tror på det jag säger, Men du sa exakt samma sak till mig för ungefär 4 månader sen & jag trodde inte heller på det. Men det är faktiskt sant.. & vad som än händer så kommer jag alltid att finnas för dig.. Jag vet varför du ljög för mig när du gjorde de, för du vet vad jag skulle sagt & gjort.. Men du vet att de kommer bli bra.. Du är en stark person.

P, Jag finns alltid här för dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

men bra med sommardäck!!!! jävla puckon.

2009-12-02 @ 00:35:48
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0