Justice - D.A.N.C.E

Först & främst.. GRATTIS ANNELI på 19 års dagen!

Jag börja min kväll i Obbola igår hos Anneli där hon bjöd på middag. Det var jag, Johanna, Anneli, Elina, Per & Mattias som hängde hos Anneli.. Annelis mattias var så snäll så han hämta mig & elina istan.. Vi köpte en godistårta till Anneli i födelsedagspresent tyckte att det skulle passa jätte bra!. Vi åt jätte god mat & satt & prata & hade det väldigt trevligt. Sen blev de tårta som kom från NK minttårta, gud så god den var!..

Vid halv 11 åkte vi med bussen in till stan för att glida ner på Coverclub & jag måste säga att det var faktiskt ändå ganska bra där. Vi skakade rumpa nästan hela kvällen & på dansgolvet där trivs jag.. Men dock får man ont i låren när det är klackar som gäller. Såg en mycket ful tjej igår också, men de vet vi ju redan att jag tycker om henne det var ingen nyhet..

& sen du, han säger att du är en sån fin kille & blablabla... BULLSHIT! Du är ett as som alla andra & jag gillar de fan inte alls.. Jag accepterar inte att bli behandlad så här inte okej!..

Vid kvart över 1 gick jag & Johanna ifrån cover & tog bussen åt varsitt håll men de var skönt att få komma hem iaf men fan inte okej att bussen tog 30 spänn från min mobil! jag hatar det.. Men jag slapp ju gå hem iaf så det är skönt..

Tack mina kära vänner för en mycket bra kväll jag älskar er allihopa!♥

Jag borde inte sitta & skriva här nu jag borde sitta & plugga teori men de kommer snart de också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0