Kisschasy - The Boat

Nu sitter jag ute i stugan på Holmön. For ner på stan, träffade Johanna & Per en liten stund, sen hade jag turen att få åka hem med Johanna & hennes pappa.
Så hängde i Holmsund en stund innan vi tog oss i kragen för att åka ut till norrfjärden..
Kallt somfan var det att vänta på färjan, när den väl kom gick jag & emma på med hunden & tog varsin hörlur från mitt headset & bara lyssna på musik.. Sen efter ett tag börja det gunga jävligt mycket! då mådde jag inte alls okej, det är inte kul att åka färjan när den ska gunga så mycket.. för både jag pether & emma mår bajs dåligt..

När vi väl kommit ut till stugan så fick jag & patrik gå i meter snö för att ens komma fram,  men vi tog oss in & efter ett väldigt bra tag så fick vi värme i huset också.. Nu är det väldigt mysigt att sitta här.

Jag har även kokat knäck för första gången i hela mitt liv, även bränt sönder tungan två tre gånger..
Nu ligger dom ute på bron..

Putte ligger & sover i soffan han la sig för att se sagan om ringen men somna efter 5 minuter.. vi har några få kanaler men måste ju ha ettan imorgon för att kunna se kalle! Pappa styr upp skinkan, Ullis & Pether ligger & ser film.. Emma sitter & läser allt jag skriver högt för mig & pappa just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0