Miley Cyrus - True Friend

Har sprungit på stan med J idag, det har varit mycket trevligt.. När hon stod & prova klänningar på H&M satt jag & läste hennes bok på engelska som hon ska plugga in. Jag förstod inte så mycket av vad alla ben var för något men jag är glad att de inte är jag som ska plugga in det dära.. För det skulle aldrig funka var ju sjukt många sidor hon ska kunna!.. Jag hittade en värsta awesome telefon, en likadan som jag har fast det är ed hardy design på den.. Så jävla fränt!
Vi satte oss & tog en fika med Per & Viktor, det var mycket trevligt. Sen efter det sprang vi runt ännu mera.. Vi hittade även skor som vi ville ha.. Är det ovanligt? näääe! men vi älskar det ändå...

Lillebror du kommer att må bra igen, jag älskar dig & finns här för dig hela tiden vilken tid som helst på dygnet. Glöm aldrig det...

haha & nu blockade du mig också! du är fan otrolig.


Kommentarer
Postat av: malin

sv Jamen, given sak! :)

2009-12-02 @ 20:20:05
URL: http://malintaflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0