My Chemical Romance - Sleep

Nacken har bråkat med mig inatt.. sista gången jag var upp & värmde riskudden i micron var väl klockan närmare halv 3.. Jag hatar att jag får ont inacken när jag håller på bli sjuk.. Men jag har varit för lat för att kolla om jag har fått feber.. Men det kan ju bero på att jag inte vill ha feber alls, finns ingen tid eller ork för det just nu.
Första gången på väldigt länge jag inte har hört min syster på morgonen.. Med andra ord sov jag väldigt hårt, men det kan ju bero på att jag var vaken så länge tack vare nacken.. Jag låg & såg mina serier igår & nu har jag tagit mig i kragen & börjat se andra avenyn också.. Har missat så många avsnitt.

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande för jag ska fan fixa det till veckan!


Sängen & riskudden är min vän!

Kommentarer
Postat av: Mohammed

Looking good!

2009-12-15 @ 18:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0