Nils Lofgren - Black Books

Mamma kom & frågade om jag ville se stenhuggaren med henne andra delen, så jag satte mig & såg den, fattade inte så mycket men det är sånt man får ta när man missar första delen. Men det är iaf en film som är gjord av en bok av camilla läckberg, även gjort isprinssesan & predikanten, dom har jag både läst & sett. Mycket bra.
Mamma tyckte att jag skulle läsa alla hennes böcker men just nu har ju som en miljon böcker att läsa så jag har lite att göra. Men att läsa är ju någonting jag alltid har tyckt om så det ska nog gå bra.


+ att jag vill ha snabba cash & att mamma har en bok jag ska läsa också


Kommentarer
Postat av: Elina

jag började på snabba cash idag!

2009-12-27 @ 01:20:04
URL: http://elinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0