Parachute - The New Year

2009 börjar helt klart lida mot sitt slut & 2010 börjar..

Att berätta vad som hänt det här året är ingenting jag orkar göra.. vi kan ta det mycket kortfattat & vissa förstår..
Förlorat något, fått något.
Mycket skratt & glada dagar har jag varit med om, men även mycket gråt & ledsna dagar..
Var en period jag var väldigt hängig & J, du vet att jag är dig evigt tacksam för att jag har dig. Du är bäst!
Jag har mina vänner & jag är mycket glad att jag har dom för utan dom skulle jag inte vara något.. Dom är de bästa jag har..
Min familj är ju helt underbart knäpp den också.. Vi gör mycket sjuka saker men vi är bäst ändå..
Min mamma skulle ha fått sitt 5e barn för två veckor sen men än så håller hon ihop, jag hoppas verkligen att hon håller igen till efter tolv inatt.

Emma håller sitt godislöfte, det går ut 00.00 & då kommer hon styra i sig godis just nu har hon nedräkning för det också... Jag skulle helt klart kunna gå & lägga mig för jag är så sjukt trött men det ska jag inte..

Johanna kom hem nu jag saknar ju dig! Men jag hoppas verkligen att du haft det så bra där borta, för de är du värd..
Nu ska jag fortsätta se allt för min syster med Ullis & Emma..

Men det var mitt år i korta drag, kanske kommer med bilder senare om jag orkar nån gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0