The Black Eyed Peas - Party All The Time

Så nu är jag hemma eller jag har ju som varit det ett bra tag men ändå..
Jag har haft en mycket bra kväll med mina tjejer..
När vi kommer till corona ser jag att Renaz jobbar så jag glider fram & pratar med honom, de slutar med att vi alla får gå före i kön för jag är så jävla awesome! vad skulle tjejerna göra utan mig? dom skulle inte klara sig helt klart! Men vad hände när vi skulle ut?! jävla vakter, tog fan 1 timme för att vi alla skulle komma ut genom dörrarna till utgången.. helt jävla sjukt, värsta jag varit med om.. det var mindre kul!
Men kul hade jag verkligen..


Tack M för att du kom & hämtade mig det var snällt.

Nej nu ska jag lägga mig & försöka sova & jag hoppas min vän Johanna får det jätte bra när hon åker iväg en vecka nu övet nyår!

Jag fryser & mina fötter gör så sjukt jävla ont det är inte ens kul att gå på dom...

God natt folket & tack för en bra kväll tjejer!


Kommentarer
Postat av: Elina

men tack själv! :)

2009-12-26 @ 17:07:01
URL: http://elinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0