Anton & Affe 26 december

Körningen gick väldigt bra idag... ringde magnus för att fråga om det var värt att fara på projket om vi skulle få reda på praktikplatserna.. Men han hitta inte fredrik & så då äre inte värt att fara till skolan överhuvudtaget. Men jag var ju tvungen att fara & köra & sen skulle jag ändå till skolan för att skicka arbetet i samhälls till min mejl så jag kan styra upp det hemma. men det ska ju ändå vara klart så där vid 18 mars så det känns ganska bra att de är snart klart..

Nu väntar jag bara på att matte ska sluta & komma & hämta mig så vi kan åka hem & fara ut & åka skoter, han mutade mig igår med sina täckbyxor, jag är svag för dom, jag vet. Men det ska nog gå bra men bara jag får dom idag så blir jag glad annars går jag fan hem till mariehem igen..
Ni får se om jag överlever..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0