asfalt - fel väder

Jag & Matte var & såg Bolt 3D igår kväll, det var väldigt mäktigt & dom där glasögonen det var fan grejor det, utan dom såg man väldigt suddigt, men med glasögonen fick man ont i huvudet för man satt & ansträngde sig väldigt mycket, Men den filmen var så himla söt var verkligen värd & se.

När jag åkte hem från matte idag så är det ju självklart snöstorm men jag går till coop från västra ersboda sen går jag tillbaka & får vänta på bussen ett bra tag & håller på frysa ihjäl, benen var isbitar & tårna dom var inte ens lönt att tänka på dom kunde lika väl ha lossnat efter vägen. sen så är bussen så seg så jag missar 69;an hem precis så då fick man vänta i 20 min på 2;an men fyfan det gör jag aldrig om!.


dom här fick man ha på sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0