Emd - baby goodbye

Såg melodifestivalen, jag tyckte inte alls om BWO, det var inte alls bra, jag tyckte mer om emd, & sen fanns det ju andra som var bra men ja, jag vet inte vad jag ska säga om Melodifestivalen iår, hon som leder skiten är sämst, alla som är med är inte heller bra.. Vart är det på väg med det hela?.
sen lite Wallander &  prata skit med Söder, Medans jag väntar på att min pojkvän ska komma så blev det att se ice age 2, hade ju sett ettan med min syster tidigare. Alltid lika glad när man får henne att se något annat än Pippi Långstrump, Anki & pytte, Pingu & lilla spöket laban. Fast pippi långstrump är ju iaf bättre än dom andra 3. Kan ju alltid hoppas hon hittar några nya filmer man kan se.
snart kommer mormor & alla hit, firar lillasyster som blir 14 på tisdag idag istället för på tisdag, gör inte mig något jag får ju TÅÅÅRTA!.

18.10
Folket har äntligen farit, eller okej dom for för några timmar sen, men jag var så social så jag låg & kollade på snow buddies, Mycket söt film, dubbad men den funkade iaf.. Sen blev det Bedtime stories den var mycket bra & rolig den också, jag skratta mig igenom filmen.. Nu har jag även tjockat i mig tårta, blir ju för mycket efter ett tag.
Nu kanske mat kanske & sen Miami ink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0