Faktion - Goodbye, brother

Ja, vad ska jag säga?
Jag gillar det inte alls, jag gillar inte alls det hejdå jag fick av dig igår! fyfan säger jag bara.
Jag ringde för att se om jag kunde få tillbaka mina filmer & får till svar "de blir nog svårt"
då fatta jag ju ingenting, sen säger du att du ska flytta idag eller på onsdag, Ner till stockholm...
Vad ska jag säga på det? vilket jävla hejdå får det slängt i ansiktet på mig, var ingenting jag tyckte om alls.
Men det blir väl bra för dig för du ska jobba & så, men du kunde väl ha sagt det lite mer smidigt? Kändes inte alls bra att få veta det så där, jag blev faktiskt ganska ledsen när jag fick höra det. I 15 år har du varit min bror & du slänger det bara i ansiktet så där som om det inte vore någonting. Men jag kan bara hoppas på att du får det bra där nere. Men jag vet att du tycker det ska bli jätte kul men jag tycker de är lite tråkigt, fast vi inte ses speciellt mycket längre så är du ändå min bror.

& jag kommer att sakna dig Pelle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0