kevin rudolf - let if rock

köket igår var ganska lugnt & skönt, var inte så mycket stress, vi hade gjort klart allting till halv 5 så då gick vi mest bara runt & gjorde ingenting, tillslut hamnade vi i kaffet köket & prata sex, fråga mig inte varför vi kom in på det men det gjorde vi, så där satt vi när flygare kom & tyckte vi skulle städa kylarna, bara att gå då.
sen fick vi äntligen paketera.. & sluta där vid halv 7 - 7 kanske, vad vet jag, fick iaf åka med Krille till ersmark mycket snällt. Satt & prata om att styra något tyckte jag lät som en bra idé från hans sida.
Klockan är nu 8.50 på en fredag morgon & jag är ledig, jag är vaken tack vare min älskade pojkvän har hoppat på mig & jävlats för att han inte vill fara till skolan, jag som hade sett framemot att få sova ut & vara pigg ikväll när jag ska med brydarna på bio! Män som hatar kvinnor. Jag har så mycket förväntningar filmen kan bara inte bli dålig då blir jag verkligen ledse för böckerna var ju så jäkla bra!.

Nu blir de att se slutet på Gran torino.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0