Markoolio & Linda Bengtzing - Värsta Schlagern

Jag ska tydligen börja gymma, frågan är ju hur de ska gå.. Få vi helt enkelt se med tiden.
Lillasyster är grinig & jävlig, Jag vill ha nya böcker & läsa, för nu har jag verkligen ingenting.
Hockeyn går på tv Björklöven - Sundsvall, Simon ska tydligen köra på isen AWESOME!..
Nu väntar jag bara på Melodifestivalen för då har jag ju iaf någonting att göra,
frågan är ju om det kommer vara något bra. men hon som håller det är ju ingen höjdare & jag saknar fan i mig BJÖRN! vart är han liksom?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du måste ju kika på min danslärare juuu ;D Dansar bakom EMD

2009-02-21 @ 19:28:11
URL: http://srenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0